27/1/10

Στο έλεος των εισπρακτικών εταιριών!

ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ: ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ, ΤΩΡΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ…
Δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές –αντίθετα τείνει να γίνει κανόνας- που χτυπάει το τηλέφωνο ή το κουδούνι σε ώρες κοινής ησυχίας, από εκπροσώπους μικρών ή μεγάλων εταιριών.
Κινούμενες ακατάπαυστα προς άγρα πελατών και μη σεβόμενες ούτε καν τις ώρες ανάπαυσης (που προστατεύονται από τον νόμο, συνεπώς υπάρχει παρανομία), οι εταιρίες «εισβάλλουν» ακόμα και στα σπίτια των πολιτών, διασαλεύοντας αυθαίρετα την οικιακή ειρήνη.
Γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους νόμους και κανόνες συμπεριφοράς, το κάνουν επιδεικνύοντας μια καταγεγραμμένη προτίμηση στις ώρες που πιθανότατα οι ένοικοι βρίσκονται στα σπίτια τους. Συχνότεροι δράστες οι τράπεζες –προς το παρόν μόνο δια τηλεφώνου- και οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών, στο πλαίσιο ενός ανταγωνισμού που δεν γνωρίζει όρια.
Μετά τα παράπονα και τις καταγγελίες συμπολιτών μας, μετά τις αλλεπάλληλες τηλεφωνικές ενοχλήσεις σε δεκάδες σπίτια (κατά κόρον στο χρονικό διάστημα 14.00-17.30), ήρθε και το προχθεσινό «κερασάκι»: Κοπέλα για λογαριασμό γνωστής εταιρίας τηλεπικοινωνιών, πήρε… σβάρνα την πόλη χτυπώντας όλα τα κουδούνια πολυκατοικιών στις 15.45 και ζητώντας στοιχεία που αφορούν στα τηλέφωνα των ενοίκων για… να δει αν δικαιούμαστε έκπτωση! Μεταξύ των «παθόντων» και ο γράφων, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι –όπως φαίνεται και από το διαδίκτυο- η εν λόγω εταιρία είναι αποδέκτης δεκάδων καταγγελιών για ποικίλους λόγους. Όμως, το ζήτημα δεν εξαντλείται σ’ αυτήν, αφού είναι γνωστή η κατάσταση που επικρατεί…

ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ «ΔΡΑΣΤΕΣ»
Επικοινωνήσαμε με τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα, πλην όμως οι υπεύθυνοι αρνήθηκαν να μας δώσουν οποιαδήποτε απάντηση ή στοιχείο για τη δραστηριότητά τους στην πόλη μας. Αντίθετα, από ερωτώντες βρεθήκαμε… ερωτώμενοι, δεχόμενοι καταιγισμό ερωτημάτων και υποδείξεων. Μετά από επιμονή μας, η υπεύθυνη τύπου της εταιρίας (τα στοιχεία της είναι στη διάθεση της εφημερίδας μας) υποσχέθηκε να απαντήσει την επομένη, ζητώντας επίμονα… τα δικά μας στοιχεία. Έκτοτε το τηλέφωνό της δεν απαντά, ενώ –ευκόλως εννοείται- ουδεμία απάντηση ήρθε…
Ζητώντας την άποψη νομικών, μας ενημέρωσαν ότι «σαφώς και πρόκειται για ενόχληση, αλλά δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο ώστε να κάνει κάποιος κάτι δραστικό. Θα πρέπει να στέλνει εξώδικα στην κάθε εταιρία, ώστε να σταματήσουν να τον ενοχλούν» μας είπαν.
Γεγονός είναι πάντως ότι οι πολίτες βρίσκονται στο έλεος της ασυδοσίας και των υπερεξουσιών που έχουν παραχωρηθεί σε –μεγάλες κυρίως- εταιρίες. Ωστόσο, επειδή πληθαίνουν τα παράπονα για το συγκεκριμένο ζήτημα, γνωστός νομικός της πόλης ζήτησε ήδη στοιχεία για το εν λόγω συμβάν, ώστε να το ανιχνεύσει περαιτέρω. Με δεδομένη την μη ύπαρξη οργάνου καταναλωτών στην πόλη μας ώστε ν’ αντιμετωπιστούν τέτοια φαινόμενα, ίσως είναι καιρός να πράξει το ίδιο και κάποιος εισαγγελέας…
Θοδωρής Μπακάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: