5/12/09

Αναγνωρίζει ως «τούρκους» όλους τους μουσουλμάνους της Θράκης!


ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΘΑΛΕΙΑΣ ΔΡΑΓΩΝΑ

Με συνέντευξη «μνημείο» εθνικής μειοδοσίας, η Ειδική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας Θάλεια Δραγώνα, γνωστή στο πανελλήνιο για τις απόψεις της γύρω από τις ελληνοτουρκικές σχέσεις (σ.σ. θεωρεί ότι δεν έγινε τίποτα το ιδιαίτερο το 1821, το 1912, το 1922, το 1955 κ.λ.π.) ΠΡΟΚΑΛΕΙ εκ νέου την κοινή γνώμη και το εθνικό αίσθημα των κατοικων της Θράκης, αναγνωρίζοντας ως «τούρκους» όλους τους μουσουλμάνους που κατοικούν εδώ, προσφέροντας έτσι μία ακόμη από τις «υπηρεσίες» της στην τουρκική προπαγάνδα, κάτι που είχε επαναλάβει όταν βρέθηκε στην Θράκη τη δεκαετία του ’90!

Στην χθεσινή εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ» η κα Δραγώνα χαρακτηρίζει όλους όσους την κρίνουν ως «ακραίες μειοψηφίες», ενώ επιμένει να λέει ότι ¨το σχολείο πρέπει να σέβεται την ταυτότητα των μαθητών», εννοώντας ότι πρέπει η Ελλάδα να σεβαστεί την «τουρκική ταυτότητα» των μουσουλμάνων της Θράκης και να διδάσκεται ως δεύτερη βασική γλώσσα η Τουρκική!!!

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΓΩΝΑ
Σε ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Ν. Νικολόπουλου, που κατετέθη στη Βουλή σχετικά με τη νέα γενική γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Θάλεια Δραγώνα, ο βουλευτής της ΝΔ ζητά να πληροφορηθεί αν η κυβέρνηση συμφωνεί με την ενέργεια της κ. Δραγώνα να συμμετάσχει σε φόρουμ του ΟΗΕ στη Γενεύη, μαζί με στελέχη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, φορώντας καρτελάκι στο οποίο αναγράφεται «Ομοσπονδία Τούρκων της Δυτικής Θράκης στην Ευρώπη».
Επίσης, o κ. Νικολόπουλος ζητά να πληροφορηθεί αν η κυβέρνηση γνωρίζει το περιεχόμενο βιβλίου που έχει συγγράψει η κ. Δραγώνα με τίτλο «Τι είν΄ η πατρίδα μας», το οποίο έχει χαρακτηριστεί από τους επικριτές της ως «έκφραση εθνικής μειοδοσίας», αναφέρει ο βουλευτής.
Αυτή λοιπόν η κυρία, που μαζί με την Αννα Φραγκιουδάκη είχαν συμμετάσχει σε πρόγραμμα για την εκπαίδευση των Μουσουλμανοπαίδων, είχαν προτείνει κάποτε να μπει – και το πέτυχαν απέναντι στο αδιάφορο αθηναϊκό κράτος – η τουρκική γλώσσα ως δεύτερη «μητρική» για τα παιδιά όλης της Ξάνθης και της Κομοτηνής, που είναι μουσουλμανάκια, ανεξαρτήτως της καταγωγής τους!!!

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Χθες λοιπόν η κυρία Δραγώνα, παραμένοντας αμετακίνητη στις θέσεις της και προκαλώντας το κοινό αίσθημα, μίλησε για τα όσα της καταμαρτυρούν στην τοπική εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ» χαρακτηρίζοντας όλους όσους μίλησαν στο παρελθόν για τις απόψεις της ότι είναι «ακραίες μειοψηφίες».
Δηλαδή η κυρία Δραγώνα χαρακτηρίζει όλους εμάς ΑΚΡΑΙΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ, που ζούμε και αναπνέουμε στη Θράκη και βιώνουμε τα όποια προβλήματα και επιλογές της κάθε κυβέρνησης, ενώ εκείνη που ήρθε για ένα πρόγραμμα στη Θράκη και πήρε μαζί με την κα Φραγκουδάκη πάνω από 1 δισεκατομμύριο δραχμές εκείνη την εποχή για να μας πει πως πρέπει να διδάσκονται τουρκικά τα μουσουλμανόπαιδα, δεν είναι ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ αλλά πλειοψηφία και εκφράζει το σύνολο του ελληνικού λαού…
Τι μας είπε χθες η κα Δραγώνα στο «ΕΜΠΡΟΣ»;
Διαβάστε:
«Είμαι ξεκάθαρη, προσωπικά με πληγώνουν οι επιθέσεις, αλλά οι αντιδράσεις από ακραίες μειοψηφίες δεν μπορούν να καθορίσουν το περιεχόμενο των μεταρρυθμίσεων που προωθούμε… Το μεγάλο ζητούμενο είναι η αναβάθμιση της ελληνικής εκπαίδευσης… »
Επισήμανε επίσης ότι «οι καταδίκες στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για διακρίσεις σε βάρος μειονοτικών ομάδων στον τομέα της εκπαίδευσης απαιτούν αλλαγές στην ίδια την εκπαίδευση…»
Και καταλήγει: «Το σχολείο πρέπει να σέβεται την ταυτότητα όλων των μαθητών και κυρίως να αναγνωρίζει ότι η διαφορετική μητρική γλώσσα δεν κατηγοριοποιεί το παιδί, ούτε το απομονώνει…»

ΤΑ ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Κα ΔΡΑΓΩΝΑ

Η «Θ», που έχει κρίνει κατά το παρελθόν την κα Δραγώνα για την αντεθνική της συμπεριφορά, θέτει τα εξής ερωτήματα στην Ειδική Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας και «εκλεκτή» του Μεγάρου Μαξίμου:
-Πρώτον, μπορεί η κα Δραγώνα, που έχει εντρυφήσει στην μειονοτική εκπαίδευση, να μας απαντήσει ποια είναι η εθνική ταυτότητα των ελλήνων μουσουλμάνων πολιτών;
-Δεύτερον, μπορεί η κα Δραγώνα να μας αναφέρει αν γνωρίζει ότι η Συνθήκη της Λοζάνης έχει ακόμη ισχύ και συνεπώς η όποια επιμέρους καταστρατήγησή της, στην ουσία είναι «μέλι» στο ψωμί της Τουρκίας που θέλει την κατάργησή της;
-Τρίτον, έχει έρθει σε επαφή με τη μουσουλμανική μειονότητα και γνωρίζει τις επιθυμίες της ως προς την εκμάθηση ή μη της Τουρκικής Γλώσσας; Ξέρει η κα Δραγώνα αν στην ορεινή περιοχή για παράδειγμα θέλουν να μιλούν Τουρκικά;
-Τέταρτον, πως ορίζεται ως «μητρική» μία γλώσσα για μία πολιτισμική μειονότητα; Από τη θρησκευτική της πεποίθηση και ομοιότητα με άλλο έθνος ή με την εθνοτική της προέλευση, που εν προκειμένω δεν υφίσταται για το σύνολο της μειονότητας στη Θράκη;
-Πέμπτον και τελευταίο ερώτημα, γιατί η κα Δραγώνα δεν συνεργάστηκε με το σύνολο των φορέων στη Θράκη, κατά την παραμονή της εδώ, αλλά συνεργάστηκε ΑΡΙΣΤΑ με όλους τους τότε «αστέρες» του Τουρκικού Προξενείου, απέσπασε τα πιο κολακευτικά λόγια του τότε Γενικού Προξένου της Τουρκίας και κατάφερε να περάσει τη «γραμμή» της δεύτερης βασικής γλώσσας στα σχολεία; Και γιατί δεν εφάρμοσε το ζήτημα αυτό μόνο στα σχολεία όπου εγνωσμένα και αποδεδειγμένα φοιτούν παιδιά τούρκων πολιτών που παρέμειναν από την ανταλλαγή πληθυσμών;
Αναμένουμε τις απαντήσεις της κας Δραγώνα, αν και γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι δεν επρόκειτο να απαντήσει σε «ακραίες μειοψηφίες», που όμως είναι ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΕΣ και ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ για τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ της νέας Ειδικής Γραμματέας του ΥΠΕΠΘ επι κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ!

ΠΑΝ. ΠΕΝΤΖΟΥΡΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: