19/11/09

Με μικρά προβλήματα η μετεγκατάσταση των Δ.Ο.Υ.


Κ. ΦΑΡΜΑΚΗΣ: «ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΔΙΚΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ»

Ολοκληρώνονται σιγά - σιγά και οι τελευταίες λεπτομέρειες αναφορικά με την μετεγκατάσταση των υπηρεσιών των Α’ και Β’ Δ.Ο.Υ. στο νέο κτήριό τους επί της οδού Μεσολογγίου. Βέβαια παρά τους νέους, λειτουργικούς και καλαίσθητους χώρους, που σε τίποτα δεν θυμίζουν τις σχεδόν επικίνδυνες εγκαταστάσεις στις οποίες προηγουμένως στεγαζόταν ιδιαίτερα η Β’ Δ.Ο.Υ., υπάρχουν ακόμη αρκετά πράγματα που πρέπει ακόμη να γίνουν ώστε να μπορέσουν πραγματικά να καταστούν λειτουργικές οι δύο Οικονομικές Υπηρεσίες της πόλης μας.

ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ…
Πιο συγκεκριμένα, οι ελλείψεις επικεντρώνονται στην Β’ Δ.Ο.Υ., στην οποία γίνονται ακόμη εργασίες εγκατάστασης τόσο των τηλεφωνικών και διαδικτυακών δικτύων όσο και των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των επίπλων γραφείου, με αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση του κοινού να γίνεται ακόμη με κάποια εμπόδια. Για το θέμα της μετεγκατάστασης μίλησε στην «Θ» ο υποδιευθυντής της Β’ Δ.Ο.Υ., κ. Σάββας Χατζόπουλος, ο οποίος δήλωσε ότι «παρόλο που συνεχίζονται οι εγκαταστάσεις στα δίκτυα τηλεφωνίας και στα δίκτυα των ηλεκτρονικών υπολογιστών, ήδη από την περασμένη Δευτέρα η υπηρεσία μας λειτουργεί κανονικά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Τα όποια μικροπροβλήματα παρουσιάζονται ακόμη είναι απλά θέμα χρόνου και προσαρμογής για ν’ αντιμετωπιστούν». Στο ίδιο μήκος κύματος και ο προϊστάμενος της Α’ Δ.Ο.Υ., κ. Κωνσταντίνος Φαρμάκης, ο οποίος για το ίδιο θέμα τόνισε ότι «μετά από 9 περίπου χρόνια που περιμέναμε να γίνει αυτή η μετεγκατάσταση, επιτέλους οι υπηρεσίες της Α’ και της Β’ Δ.Ο.Υ. ήρθαν στο νέο τους κτήριο. Βέβαια η διαδικασία μετεγκατάστασης δεν ήταν απλή υπόθεση. Οι υπηρεσίες μας έμειναν κλειστές για το κοινό επί τρεις ημέρες προκειμένου η μετεγκατάσταση να γίνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα και ομαλότερα. Βεβαίως είχαμε να αντιμετωπίσουμε τον μεγάλο όγκο αρχειακού υλικού που έχουν οι δύο Δ.Ο.Υ., όμως σε γενικές γραμμές όλα πήγαν καλά». Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να παρατηρήσουμε ότι μπορεί το νέο κτήριο στο οποίο μετεγκαταστάθηκαν οι δύο Οικονομικές Υπηρεσίες να είναι σύγχρονο και λειτουργικό, συνεχίζει όμως να υπάρχει τόσο για τους πολίτες που προσέρχονται σε αυτές για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους, όσο και για το προσωπικό των δύο Εφοριών, το μεγάλο πρόβλημα της στάθμευσης, δεδομένου ότι το υπόγειο πάρκιγκ του κτηρίου διαθέτει μόνο δεκατέσσερις θέσεις στάθμευσης, οι οποίες μετά βίας επαρκούν για τα υπηρεσιακά οχήματα των υπηρεσιών, με αποτέλεσμα το ανελέητο «κυνήγι» μια θέσεις στάθμευσης να βασανίζει το ίδιο τους υπαλλήλους αλλά και τους πολίτες…

Κ. ΦΑΡΜΑΚΗΣ: «ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ – ΑΠΟΣΥΡΣΗ»
Το μοναδικό θέμα για το οποίο ακούστηκαν κάποια παράπονα από την έναρξη της λειτουργία των δύο Εφοριών στο νέο τους κτήριο ήταν ο συνωστισμός που παρατηρήθηκε από πολλούς πολίτες αναφορικά τόσο με την καταβολή του επιδόματος αλληλεγγύης όσο και με την καταβολή των αποζημιώσεων για όσους πρόλαβαν εντός των προθεσμιών να επωφεληθούν από το μέτρο της απόσυρσης, το οποίο έχει πλέον καταργηθεί με απόφαση της κυβέρνησης. Για το θέμα αυτό ο κ. Φαρμάκης δήλωσε στην «Θ» ότι «θα ήθελα να απευθύνω μία έκκληση προς τους πολίτες να μην προσέρχονται ακόμη στις υπηρεσίες μας τόσο για την είσπραξη του επιδόματος αλληλεγγύης, όσο και για την είσπραξη του επιδόματος για την απόσυρση των ιδιωτικής χρήσεως οχημάτων, η οποία ίσχυε μέχρι πρόσφατα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι η συνεχείς αναφορές μέσα από τα Μέσα Ενημέρωσης, κυρίως τα τηλεοπτικά, αλλά και η σχετική παραφιλολογία που έχει οργιάσει για τα θέματα αυτά έχουν μπερδέψει τους πολίτες, με αποτέλεσμα να προσέρχονται τις τελευταίες ημέρες στις υπηρεσίες μας ζητώντας την καταβολή των σχετικών επιδομάτων και αποζημιώσεων. Πρέπει λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε δημόσια ότι δεν υπάρχει καμία επίσημη εξέλιξη για τα δύο θέματα που να μας επιτρέπει να ξεκινήσουμε την οποιαδήποτε καταβολή ποσών, τόσο για το επίδομα αλληλεγγύης, όσο και για την απόσυρση των οχημάτων. Όταν υπάρξει κάτι νεότερο αυτό θα ανακοινωθεί άμεσα για την ενημέρωση των πολιτών. Μέχρι τότε θα συμβούλευα όλους τους συμπολίτες μας που θα ήθελαν να ρωτήσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δύο αυτά θέματα, να προτιμούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με τις υπηρεσίες και να αποφεύγουν να προσέρχονται σε αυτές για την αποφυγή αδικαιολόγητου συνωστισμού…».
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΥΛΗΓΑΡΔΑΚΗΣ
syligardakisg@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: