19/9/09

«Γεια σας,
αισθάνομαι πως η ανασφάλειά μου η οποία έχει φτάσει σε τρομερό βαθμό, καταστρέφει τη σχέση μου. Το τελευταίο καιρό έχουμε φτάσει δυο φορές στα πρόθυρα του χωρισμού λόγω της δικής μου ζήλιας. Του κάνω σκηνές ζηλοτυπίας χωρίς προφανή λόγο και μου λέει πως αν και μ’ αγαπάει, τον έχει κουράσει η κατάσταση. Προσπαθεί κι εκείνος και μέσα μου είμαι σίγουρη ότι μ’ αγαπάει καθώς με έχει στηρίξει πάρα πολλές φορές σε διάφορους τομείς της ζωής μου. Εγώ όμως έχω τρομερή ανασφάλεια και συνεχώς σκέφτομαι ότι θα χωρίσουμε και θα τον χάσω. Να πω στο σημείο αυτό ότι η συμπεριφορά μου ήταν η ίδια και σε προηγούμενες σχέσεις μου. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί τα κάνω όλα αυτά. Κάνω κακό και στον εαυτό μου, αλλά και σε εκείνον. Πραγματικά νιώθω πως αν τον χάσω θα τρελαθώ! Είναι η ίδια μου η ζωή.
Ε. Κ.»

Φίλη Ε.Κ,
Σίγουρα δεν είναι εύκολο από τη μια στιγμή στην άλλη να αναθεωρήσεις ό,τι έχεις συνηθίσει να πιστεύεις καιρό τώρα και να γίνεις μια καθ' όλα ανεξάρτητη (ψυχικά κυρίως) γυναίκα με αυτοπεποίθηση, που δε θα ζηλεύει πλέον. Το καταλαβαίνω αυτό πολύ καλά.
Όμως...
Πιστεύω πως λύση υπάρχει (όπως για όλα τα θέματα εξάλλου)και πιστεύω πως η λύση βρίσκεται στα εξής δύο κομβικά σημεία:
-να καταλάβεις από που προέρχεται αυτή η συμπεριφορά σου, το γιατί, τη ρίζα της
-να καθίσεις να σκεφτείς λογικά και να βάλεις κάτω τα γεγονότα.
Ψάξε μέσα σου (μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις) τι είναι αυτό που σε φοβίζει.. Διότι αυτή σου η αντίδραση υποδηλώνει ότι τρέμεις κάτι. Τι είναι αυτό;Θα σου πω κάτι τώρα που ίσως δε θα σου αρέσει, αλλά είμαι σίγουρη πως θα σε κάνει να δεις κάποια πράγματα: Αν (υποθετικά μιλώντας πάντα) σου έλεγε να χωρίσετε, τι θα έκανες; Δε θα κοιτούσες να ξεσπάσεις και μετά να το αποδεχτείς και το ξεπεράσεις όπως όλοι μας; Δηλ τι θα έπρεπε να γίνει; Επειδή σε άφησε το αγόρι σου να βάλεις τα μαύρα και να μη ξαναδείς ηλίου φως;(μπορεί να τα λες για πλάκα, αλλά διακρίνω μια έντονη εξάρτηση από εκείνον κ γι' αυτό δε ξέρω πόσο αστεία τα παίρνεις τελικά) Γιατί; Δε πιστεύεις πως κάθε εμπόδιο είναι για καλό; Αυτό σου λείπει. Η ανεξαρτησία και η αγάπη για σένα. Στηρίζεσαι κάπου αλλού (το ψυχικά με ενδιαφέρει) και αυτό είναι κακό. Είναι μια 1ης τάξεως ευκαιρία να τα φέρεις αυτά τα 2 στη ζωή σου τώρα. Όσο και αν δε σε βολεύει μια κατάσταση, πρέπει να την αντιμετωπίσεις για να μπορέσεις να αυτοεξελιχθείς κ να γίνεις καλύτερη!
Έχε στο πίσω μέρος του μυαλού μια πολύ μικρή πιθανότητα να μην είστε μαζί για πάντα. Όχι γιατί θα γίνει(άλλωστε στο δήλωσε πως έχει αισθήματα για σένα), αλλά γιατί
-οι σχέσεις μερικές φορές χαλάνε και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα γιατί έτσι πάει η ζωή, πρέπει να είμαστε δυνατοί για να προχωράμε και να εξελιχθούμε σε εκείνο που πρέπει να εξελιχθεί ο καθένας μας.
-γιατί η υπόθεση του να μην είστε μαζί θα σου κάνει καλό στο να μάθεις να αντιμετωπίζεις αυτή την αδυναμία σου .Την εξάρτηση η οποία είναι πολύ επικίνδυνη. Αν υπάρχει κάτι για το οποίο πρέπει να ανησυχείς, αυτό είναι κατά την άποψή μου η εξάρτηση από κάποιον άλλον.
Όταν προσκολλάσαι σε κάτι, τότε με μαθηματική ακρίβεια αρχίζει η κάτω βόλτα
Το τέλος της δικής σου εξέλιξης.
Επίσης:
Σκέψου λογικά, βάσει των γεγονότων
αφού σκεφτείς και το ενδεχόμενο του μη happy end στη σχέση σας (είπαμε όχι για να ταλαιπωρηθείς, αλλά για να δυναμώσεις και να εκπαιδευτείς στα ενδεχόμενα της ζωής), μετά σκέψου την κατάσταση ως έχει. Μου δίνεις την εντύπωση ότι δεν τα βάζεις κάτω να τα σκεφτείς, παρά αντιδράς σπασμωδικά και ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής. Δες το λογικά-Τι έχεις στη διάθεσή σου για να βγάλεις έπειτα συμπέρασμα και να χεις τελικά λόγο να αφήσεις πίσω τις αβάσιμες εμμονές που σε κατακλύζουν:
Αυτός ο άνθρωπος δε σου έχει δώσει αφορμή να θεωρείς ότι δε θέλει τη σχέση σας ή ότι ψάχνει κάτι άλλο
ήταν κοντά σου σε δύσκολές στιγμές
Σε στηρίζει και είστε μαζί ακόμα
Σου δείχνει τα αισθήματα του εμπράκτως
Τι μεγαλύτερη απόδειξη;
Όλα είναι στο μυαλό ..
Έχεις όλα αυτά τα παραπάνω στη διάθεσή σου
Ξέρεις πως έχεις δικό σου πρόβλημα ζήλιας (το είχες και σε άλλες σχέσεις όπως είπες)
Ποιο είναι το λογικό συμπέρασμα; και τι αξίζει να κάνεις; Απαντάω όπως νομίζω εγώ: Το λογικό συμπέρασμα είναι ότι σ' αγαπάει και στο δείχνει, από τη πλευρά του είναι εντάξει, πως αυτή η ευτυχία σαμποτάρεται από τη δική σου εμμονή και πως αν καθίσεις να το σκεφτείς λογικά θα δεις πως χαραμίζεις ένα όνειρο επειδή δε σκέφτεσαι με βάση τη λογική, αλλά απερίσκεπτα με βάση το συναίσθημα και τη διάθεση της στιγμής. Μάθε να συγκρατείς τον εαυτό σου και να μη λες «φόρα παρτίδα» ό,τι σου έρχεται στο μυαλό και όλα θα διορθωθούν.
kitastr@yahoo.gr

ή

Εφημερίδα ΘΡΑΚΗ
για τη στήλη «Όταν θέλουμε, μπορούμε»
28ης Οκτωβρίου και Ελπίδος 1
Τ.Κ 67100

Δεν υπάρχουν σχόλια: