Μ’ αρέσει που στην αρχή πήγαν να τα ρίξουν όλα στο… δημοσίευμα της «Θ», αλλά στο τέλος όλοι… συμφώνησαν μ’ αυτό! Ο λόγος για την χθεσινή συνεδρίαση της «Στέγης Πολιτισμού» για την πρόσκληση ή όχι του γνωστού Τούρκου ερμηνευτή (Λιβανελή) στο φετινό Χατζηδάκειο… Ο ίδιος ο Μαλκότς ομολόγησε ότι πήρε το άτυπο «ok» από τους Θεοδωρίδη - Δήμαρχο ερήμην των υπολοίπων του Δ.Σ. και προσκάλεσε τον Τούρκο καλλιτέχνη λειτουργώντας στην κυριολεξία «αντ’ αυτών»! Όσο για την πληροφορία που είχα για την «εμπλοκή» του τουρκικού προξενείου στην όλη ιστορία, αποδείχθηκε τελικά αληθέστατη… Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο χθεσινός «τσαμπουκάς» του Μαλκότς, ο οποίος ούτε λίγο-ούτε πολύ ανακοίνωσε πως θα κάνει την εκδήλωση μοναχός του χρησιμοποιώντας προφανώς κάποιον από τους γνωστούς «συλλόγους» που διατηρούν στενές σχέσεις με το τουρκικό προξενείο!
Πρέπει να ξέρει ο Τάσος Θεοδωρίδης, πως όταν αφήνει τέτοια «παραθυράκια» είναι επόμενο να μπει ο «αίολος» για να τα κάνει μαντάρα! Κάτι τέτοιο έγινε και στην συγκεκριμένη περίπτωση και τώρα άντε να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα… Όσο δε για τη «πρόταση» που κατέθεσε χθες ο Π.Π. από τον «Μαχητή» του για την πρόσκληση Λιβανελή με την προϋπόθεση απουσίας του Τούρκου προξένου από την εκδήλωση, μόνο σαν… ανέκδοτο θα μπορούσα να την εκλάβω! Όχι μόνο θα είναι παρών ο πρόξενος με την κουστωδία του, αλλά θα φροντίσουν ώστε να έχει και έντονο τουρκικό ύφος η όλη παρουσία του καλλιτέχνη… Σας υπενθυμίζω την φιέστα που διοργάνωσαν τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα στο Αμοιρίδειο… Κάτι ανάλογο είναι σίγουρο ότι θα γίνει και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο! Μήπως υπάρχει έστω και ένας που το αμφισβητεί;
Μου τηλεφώνησαν αρκετοί αναγνώστες για να «συμπληρώσουν» στο χθεσινό μου άρθρο σχετικά με τις «λιμουζίνες του Δημάρχου» και μου είπαν να κάνω μια βόλτα μέχρι το υπόγειο δημοτικό πάρκινγκ για να δω κυριολεκτικά ένα «νεκροταφείο» από Mercedes, όλες υπηρεσιακές, του Δήμου και της Νομαρχίας… Με μια διαφορά, ο Γιώργος Παυλίδης ουδέποτε χρησιμοποίησε το υπηρεσιακό αυτοκίνητο και τον οδηγό του για δρομολόγια εκτός υπηρεσιακών. Μπορεί να του ασκήσουμε δριμύτατη κριτική για οτιδήποτε άλλο, αλλά επί του προκειμένου θα ήταν άδικο… Και θα σας θυμίσω με την ευκαιρία ένα άλλο ανάλογο περιστατικό στο οποίο έτυχε να ήμουν παρών πριν από αρκετά χρόνια. Η σύζυγος του τότε διοικητή του Δ’ ΣΣ Μανούσου Παραγιουδάκη (μετέπειτα αρχηγού ΓΕΣ και ΓΕΕΘΑ) ψάχνοντας για ταξί να πάει στην δουλειά της ένα πρωινό, επέπληξε αυστηρότατα τον οδηγό του συζύγου της- Στρατηγού, γιατί της πρότεινε να την μεταφέρει στο σχολείο (ήταν καθηγήτρια) με την υπηρεσιακή Mercedes του στρατεύματος! Όχι μόνο δεν δέχθηκε να κάνει χρήση του αυτοκινήτου, αλλά εξέφρασε την δυσαρέσκειά της και μόνο για την ευγενική πρόταση του οδηγού… Υλοποιώντας κατά γράμμα τα περί της γυναικός του Καίσαρος… Για πόσους «Καίσαρες» του σήμερα όμως ισχύει κάτι τέτοιο;
Μου κατήγγειλαν πως κάποιοι ασυνείδητοι ρίχνουν βιομηχανικά λύματα σε ένα ρυάκι απέναντι από την ταβέρνα «Βόσπορος», δίπλα στην κοίτη του Κόσυνθου, με αποτέλεσμα να υπάρχει δυσωδία, αλλά και μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα… Οι περίοικοι απευθύνθηκαν στην βιομηχανία ΡΟΔΟΠΗ, εκπρόσωποι της οποίας αρνήθηκαν κατηγορηματικά ότι έχει σχέση με αυτό. Μεταφέρω την καταγγελία στη κατεύθυνση της διεύθυνσης υγείας ώστε να γίνει μια αυτοψία και να διευκρινιστεί ποιος είναι ο υπεύθυνος της μόλυνσης… Θα περιμένουμε τα ευαίσθητα αντανακλαστικά του κου Νεάρχου και της υπηρεσίας του περί του συγκεκριμένου…
Από 22 εργαζόμενοι στην INTRACOM του Κόκκαλη παρέμειναν σήμερα μόνο… 4, ενώ οι 12 απολυθέντες που προσέλαβε στη συνέχεια η Intralot με το «κόλπο» των νεοπροσληφθέντων, απολύθηκαν μετά από πέντε μήνες! Μ’ αυτή τη μέθοδο οι 22 έγιναν οριστικά 4 και αυτοί χωρίς καμία «δικλείδα» για το μέλλον… Μία επιχείρηση δηλαδή που χρηματοδοτήθηκε και επιδοτήθηκε για να εγκατασταθεί στην περιοχή (όπως τόσες και τόσες άλλες) έγινε ένα ακόμη εργοστασιακό… φάντασμα! Ανάλογη εικόνα παρουσιάζει και η πρώην «Venus Victoria» των αφών Χ# Ιωάννου που βρίσκεται στο αριστερό μας χέρι στον δρόμο προς τα Άβδηρα… Θυμάμαι τη χαρά και την ικανοποίηση του Σάκη και του Σάββα, όταν εγκαινίασαν το νέο διοικητικό μέγαρο μπροστά από το οποίο πάρκαρε μάλιστα και το ελικόπτερό του ο πρώτος! Σήμερα, θυμίζει εγκατάλειψη και ερήμωση… Και, αλήθεια, με πόσα δις επιδοτήθηκαν οι λεγόμενες μεγάλες βιομηχανίες του Ν. Ξάνθης (Χαρτοποιία, Χ# Ιωάννου κλπ). Πόσους εργαζόμενους έπρεπε να απασχολούν με βάση αυτές τις επιδοτήσεις και πόσους εργαζόμενους απασχολούν τελικά σήμερα; Και για να ολοκληρώσω την ερώτηση… Πόσους εργαζόμενους θα απασχολούν αύριο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου